Velkommen som student i Trondheim, og til NTNUI langrenn!

Gratulerer Så mye med studieplass i verdens beste studentby! Vi i NTNUI langrenn vil ønske deg hjertelig velkommen til byen og til langrennsgruppa.

Hvorfor bør akkurat du bli med oss i NTNUI langrenn?

• Som en av Norges største seniorklubber for langrenn er vi en perfekt arena for å finne gode venner for resten av studietiden (og livet?).
  •  Vi arrangerer vi massevis av treninger! Du kan møte opp på akkurat det du har lyst til, enten det er rulleski eller barmark om sommeren, eller flotte skiturer om vinteren. Vi har også ei ukentlig styrkeøkt i gymsal på Sit Gløshaugen.
  • Ikke bare tilbyr vi mange treninger, men også veldig mye sosialt. Vi spiser middager sammen og arrangerer flere fester i løpet av året. I midten av september avholder vi den årlige «Bli kjent»-festen, slik at du får en pangstart på det sosiale livet i NTNUI langrenn!
  • I løpet av høsten arrangerer vi to treningssamlinger, en barmarkssamling i Meråker og en snøsamling i Bruksvallarna, henholdsvis i september og november.
  • I løpet av vinteren arrangerer vi utenlandstur et langløp i Europa. I begynnelsen av januar går turen til «Drei Zinnen Ski Marathon» i de italienske Dolomittene. Bli med oss på en uforglemmelig tur i godt selskap!

Hvis dette høres interessant ut, meld deg på vår «Bli kjent»-trening mandag 26. august! Mer informasjon og påmelding kommer her på hjemmesiden etter hvert.

For mer informasjon om treninger, kontakt med folk i gruppa og annet fjas, anbefaler vi at du melder deg inn i vår slack-kanalHer!

Send oss også gjerne en melding på instagram, dersom det er noe du lurer på!

Ellers ønsker vi deg en riktig god sommer videre, og vi i styret gleder oss til å se både nye og kjente fjes i august <3