Velkommen til Trondheim og NTNUI Langrenn!!

Gratulerer så masse med studieplass i verdens beste studentby!! Du har noen fantastiske år foran deg, og tiden blir enda bedre med oss i langrennsgruppa!

Vi er en gjeng på ca 200 medlemmer, som er med både mye og lite. Og vi vil veldig gjerne ha med deg, enten du er ny eller gammel student!! Så her følger en liste over hvorfor du burde bli med:

• Du kan gå masse på ski! Noen av oss går kjempemye, andre bare litt. Så her finner du garantert en som er som deg! Flere ganger i uken arrangerer vi treninger, der du får skyss med noen av de som har bil. I tillegg er Bymarka et fantastisk sted å gå på ski! 10/10 terreng, mye snø og Norges flotteste nedoverbakker.
  • Du kan bli med på samling! Hver høst drar vi til Meråker for å løpe, spise digg mat, sosialisere og gå på rulleski! Senere på høsten drar vi også på snøsamling til Sverige, hvor vi koser vi oss på ski og slapper av før eksamenstiden!
  • Du får venner for livet! Vi har ikke noe godt svar på hvorfor, men helt siden 1910, har langrennsgruppa skapt venner for livet! Vi henger sammen når vi trener, når vi ikke trener, på lesesalen, på byen, på samfundet, og ikke minst i voksenlivet etter studier!!
  • Du får bli med på utenlandstur! I år planlegges det å dra til Nord-Italia for å gå La Diagonela, samt nyte alpenes fantastiske uteliv! 5 dager med fri fra studienes tjas og mas!
  • Du får oppleve ekte langrennsfest! Det er lite som slår en skikkelig langrennsfest med full overtenning og hodemist, så dette må du bli med på! Festene kjennetegnes av dårlig disponering, næringssmell, rykk, spurt og saftige målganger! Vi gleder oss!

Langrennsgruppa er for alle, enten du har gått mye på ski, eller bare litt!

Bli med på Bli-kjent-trening ONSDAG 1. SEPTEMBER for å få mer informasjon, enten om du vet, håper eller lurer på om NTNUI Langrenn er noe for deg!

OG MELD DEG GJERNE INN I SLACKEN VÅR FOR ET INNBLIKK I HVA VI DRIVER MED! https://join.slack.com/t/ntnuilangrenn/shared_invite/zt-micmm8if-BLbPf~F1FFG0KbIK2acwGg

Før den tid, starter treningene opp fra mandag 23. August

Håper vi sees!<3

Processed with VSCO with c1 preset

Én tanke om “Velkommen til Trondheim og NTNUI Langrenn!!

1. Tilbaketråkk: God sommerferie før vi sees i august | NTNUI Langrenn