Nyheter og viktig informasjon mars 2020

Hu og hei!

Her kommer første nyhetsbrev fra meg
Jeg håper det har vært noen fine skiturer på deg,
Med nytt styre,
En gjeng fylt med dedikasjon,
Skal vi unngå for mye syre,
Derfor kommer her litt informasjon.
Les det nøye,
Og bli med på det gøye!

1. Registrer deg på medlem.ntnui.no
    Dette er et nytt medlemsregister for hele NTNUI. Registrer deg her og bli medlem i Langrennsgruppa. Det er viktig at du bruker mailen du er registrert med hos Sit. Utfra denne medlemslisten vil vi snart begynne å bruke en ny mailliste: langrenn-alle@ntnui.no. Derfor er det veldig viktig at alle aktive og interesserte lager seg bruker. Du kan bli medlem i flere NTNUI-grupper på denne siden.
  2. Betaling for skyss til og fra trening – HUSK Å VIPPSE!
    Fordi det er dyrt å ha bil, og fordi vi ønsker å gjøre det attraktivt å ha det, skal vi fra nå vippse 40 kroner til sjåføren når vi kjører gjennom bomringen (Bratsberg, Granåsen, Saupstad ++). For kjøring til Bymarka/Storsvingen er det fortsatt 30 kroner som gjelder.
  3. Kjørekabal
    Noen ganger er det alt for få biler utenfor Hovedbygget, andre ganger alt for mange. For å koordinere dette, har Halvor begynt å legge ut en poll på Løst og fast hver søndag. Det er fint om alle er flinke til å bruke dette. Om du vil sitte på fra et annet sted, eller slippe å kjøre gjennom byen, er det fint å skrive dette i kommentarfeltet.
  4. Google Calendar
    For at alle skal kunne følge med og holde av viktige datoer, har vi laget en Google Calendar for NTNUI Langrenn. Den ligger i høyre spalte på førstesiden på hjemmesiden. Her skal vi blant annet legge inn dato for neste styremøte. Om du brenner inne med noe du ønsker at vi skal gjøre noe med, er det supert om du følger med her, slik at du kan dele ønsket med en i styret før møtet og vi kan ta det opp.
  5. Satsningsrenn
    I år er Furusjøen Rundt, NM del 1, Vasaloppet, Birken og Skarven/Trollski satsningsrenn. Dere som har lagt ut for reise til disse rennene, kan derfor søke refusjon. Fyll ut refusjonsskjemaet som ligger på hjemmesiden og send det til Jakob, langrenn-kasserer@ntnui.no.
  6. Viktige datoer fremover:
  • Birken 21. mars
    Det blir både Birkenradio og Fiskebeinern Birken Spesial.
  • Gudenes natteliv fredag 27. mars
    Tidenes fest. Det blir jente – og guttevors før vi møtes, vorser litt mer og går til Samfundet. Benytt muligheten til å få gå med den vakre, grønne kondomdressen på Samfundet. Kjøp inngang til Samfundet her: https://samfundet.no/arrangement/2402-gudenes-natteliv
    Mer informasjon om vors osv kommer fra Thomas på hjemmesiden og Løst og fast.
  • Studenterfemmila søndag 29. mars
    Fem – og tremil i Bymarka. Avslutning på Studenterhytta med grilling og afterskistemning!
    Kommer mer informasjon om dette også – følg med!
  • Stakefesten fredag 24. april
    Årets høydepunkt. Denne dagen må du hvert fall holde av! Påmelding og Facebook-arrangement kommer i nærmeste fremtid.
  • Swingkurs mandag 20. april
    Lyst til å imponere noen på dansegulvet på Stakefesten, eller bare friske opp swingen? Bli med på swingkurs 20. april.

Ønsker alle en fin uke videre!
Vi sees! 🙂

Hilsen Camillla