Flotte forhold under Marka Rundt i helgen!

10995874_10153010011951049_1427387471669658745_nEn krevende uke avsluttes med et flott Marka Rundt i strålene solskinn. Takk til alle funksjonærer som har jobbet som helter for at dette skulle bli mulig!

Gratulerer også til de som gikk rennet! NTNUI hadde mange gode prestasjoner med Berit Gjelten og Marit Vala på henholdsvis 1. og 3. plass i dameklassen, og Ole Hulbak, Didrik Henriksen og Kristian Joten Andersen topp 25 i herreklassen, for å nevne noen. I tillegg snek de gamle ringrevene Ole Ivar Eide og Knut Anders Hatlen seg inn topp 10 i herreklassen! Gratulerer!

Én tanke om “Flotte forhold under Marka Rundt i helgen!

1. Kudos til Marka Rundt-styret for vel gjennomført renn til tross for at de trønderske værgudene slo seg vrange tidligere i uka! Dere har virkelig stått på for å få arrangert et knallbra løp under de rådende forholdene!
    Og så må man heller ikke glemme dem som stilte til dugnad både før, under og etter rennet. Bra jobba!