Testløp Bratsbergrunden 24km

Testløpet som går i den meget tradisjonsrike Bratsbergrunden ble for første gang arrangert i fjor. Det vil være to klasser pr. kjønn. En «konkurranse kun staking» og en «mosjon alt er lov». Fellesstart.

Regler konkurranseklasse: 2er-hjul, kun staking. Det er lov å starte i stakeklassen og gå over til mosjon underveis hvis det skulle vise seg å bli for hardt.

(LØYPEKART) (LØYPEREKORDER)

Vi trenger noen til å ta tiden, hvis du kan tenke deg så ta kontakt med trenerne.

Fint om den som ønsker å gå testløp skriver en kommentar i kommentarfeltet.

Løypa vil ikke være merka, så les kartet nøye!!

Løypebeskrivelse:
Start fra Voll Studentby og går Bratsbergrunden mot klokka. Går over Steinan og ned forbi Risvollanblokka. Der tar vi til venstre inn på Utleirveien som etterhver går over til Bratsbergveien. Følger Bratsbergveien helt til Bratsberg og tar til venstre hvor det er skiltet «Solbakken». Går så et langt parti langs Jonsvannet og tar til venstre etter passering av brua. Til venstre igjen ved Solbakken skole og kjører ned bakkene til rundkjøringa. Går under rundkjøring og følger gamle Jonsvannsvei tilbake til mål.