Bedriftsløp Ringvål (03.09.2013)
Tid: 43:56
Gj.sn. HR: 167
Maksimum HR: 178
Bedriftsløp på Ringvål. Hadde egentlig tenkt å løpe intervaller, men fant ut at det er morsomere å løpe o, og mer relevant. En bra hardøkt blir det uansett, så valget var lett. 1: Bra veivalg, og pusher bra. Lav puls i starten, burde varmet opp litt bedre. 2: Løper på retning og plukker koller. Løper til en tur-o post først, men taper ikke mange sekund. 3: God plan med å ligge til høyre, og ta posten via ryggen. Men ender for langt til høyre, og løper vel lenge i det grønne. Posten ligger også lengre nede enn først antatt. Rett på burde uansett gått greit her. 4: Bra. 5: Løper fort. Myra er jævlig tung i det gule. Burde muligens løpt rundt på sti. Tenker at posten minner velig om et strekk på jukola, så bruker samme taktikk. Dunker til toppen, og tar den derfra. Blir for unøyaktig ned fra toppen, og løper mest på måfå. Våkner opp nede i storsøkket, og må tilbake. 20-30 sek. 6: Finner et brukbart veivalg, men rundt venstre er nok vel så bra. Gjennomfører veivalget mitt til stryk. Bra frem til første hogstfeltet. Løper fint frem til gulflekken, og skal skrå over til neste hogstfelt. Hva som skjer her vet jeg ikke. Passere grøfta tror jeg, men så må jeg ha mista feelingen med retning fullstendig. Skjønner ikke så mye etterhvert. Tror det er kommet et nytt hogstfeil blandt annet. Fortsetter uansett videre og regner med å lese meg inn på kurvene etterhvert. Treffer på en stor sti/hogstslep i nest siste søkket før posten, og blir virkelig usikker. Står stille en stund, og løper til slutt nedover. Ser hogstfeltet sør for streken og drar inn når jeg ser veien. Får posten greit, men går mye tid her. Taper 45sek til Olav som løper venstre. 7: Bra, men veldig gjørmete langs grøftene. 8: Bra. Får tak i gata oppover og pusher bra. 9: Spotter motorveien svakt høyre, men ser ikke muligheten til å løpe myr i starten. Gjennomfører uansett bra. 10: Bra gjennomført. Pluss for å ta meg tid til å faktisk dra inn riktig. 11: Bra. Kunne kanskje vurdert å ikke dratt nedom den gule myra. 12: Bra. 13: Bra. M: Ganske bra trøkk i spurten. Alt i alt en del bra. Mister hodet til 6. ellers er det ikke mye bom. Men misser for mange gode veivalg, som til 5. 6. og 8. Legger bare i vei mest mulig rett på. Må bli bedre på det.
Vis kommentarer (0)

Bedriftsløp Ringvål (03.09.2013) Bedriftsløp Ringvål (03.09.2013)