Byåsennatta/KKC1 (18.09.2014)
Land: Norge
Distanse: 9.13 km
Tid: 68:17
S-1: Tror først at posten skal ligge på skrenten eller høydepunktet, og blir overrasket når jeg ser at det står søkk i postbeskrivelsen. Finner den greit allikevel. 1-2: Litt dårlig utgang, ellers bra. 2-3: Ganske bra, sjener litt ut høyre siste del, men får kontroll med stupet. 3-4: Løper sti rundt. Har full kontroll når jeg tar av stien, kommer til en bekk og følger den til det kommer en annen bekk fra venstre. Begynner å lete etter posten, men finner den ikke. Finner mange bekker, og skjønner at det er håpløst å skulle ha kontroll på dem. Finner etterhvert posten med litt flaks. 4-5: Bra, men knoter meg litt fast i skrenten nordøst for posten. 5-6: God kontroll til jeg krysser den siste stien og løper opp på kollen. Skal da bare ned forbi det utydelige søkket og ut på tuppen av nesa. Merker ikke at jeg dreier og begynner å løpe mellom kollene. Treffer Kakorakel som også bommer, og får etterhvert kontroll igjen. 6-7: Bra. 7-8: Gjør en parallellfeil og tror at jeg løper på hjelpekurvekollene nord for streken. Adrian forsvinner. Ser etterhvert posten et godt stykke til venstre for meg. 8-9: God kontroll over myra i starten og over ryggen. Ikke helt sikker på hvor jeg krysser stien, men får kontroll igjen på den gule myra. Tar igjen Adrian igjen i motbakken, og har følge med ham over den store myra. Mye knoting ved bekkene i det grønne før posten. 9-10: Løper litt tidlig vekk fra bekken og får en liten sving. 10-11: Bra. 11-12: Har en klynge foran meg. Velger litt bedre trasé og er først på posten. 12-13: Kanskje litt stor høyrebue ut av posten. Løper bra nedover lia, og treffer stien akkurat der jeg vil. Gunner på nedover stien, og tar av når det ikke lenger er så bratt. Sneier noen meter nedenfor posten, og får en liten krok. Kakorakel er rett foran meg på posten. 13-14: Adrian løper rett på, jeg velger stien rundt og håper å komme før ham. Vi løper omtrent like fort og han er så vidt foran meg på posten. 14-15: Blir tatt igjen av et tog med Okken, Deisz og Mathias bortover myrene. Synes de løper innmari, og føler meg ikke så sprek selv, så tenker at de bare kommer til å dra rett i fra. Henger meg sånn noenlunde med, får en boost over den store gule myra, og er nummer to i posten. 15-16: Bra utgang og er plutselig først i klynga. Har full kontroll med myrene, tror jeg løper litt mot høyre ned bakken, og skal bare krysse den siste myra og til høyre inn i posten. Krysser myra, og står plutselig på stien. Kommer er rett etter de andre i posten. 16-17: Løp for livet! Sti, søkk, sti, perfekt inngang. 17-18: Bra. 18-M: Spurter bra til å være meg. Alt for mye bom til at jeg kan si meg fornøyd.
Vis kommentarer (0)

Byåsennatta/KKC1 (18.09.2014) Byåsennatta/KKC1 (18.09.2014)