Velkommen til et nytt studieår med o-gruppa

O-gruppa er en av de største og mest aktive i NTNUI. Vi har mer enn 230 medlemmer, men alltid plass til flere!

Vi har fellestreninger nesten hver dag. De fleste er løping med eller uten kart, i tillegg til de to ukentlig styrketreningene der stabilitet står i fokus.

Våre treninger er åpne for alle NTNUI-medlemmer. Medlemsskap kan kjøpes på Sit-treningssenter eller på nett, se https://ntnui.no/bli-medlem/. Du må også registrere medlemskapet ditt i dette skjemaet

Skygging av nygbegynner under Bli-kjent-kvelden

Treningene starter opp mandag 13. august, følg med på hjemmesidene eller treningsplanen for oppdatert informasjon og oppmøtested.

Den beste måten å få informasjon om det som foregår i o-gruppa er ved å følge med på e-postlistene våre, der kommer stort og smått. Det viktigste er ukas treningsplan, som trenerne sender ut hver søndag kveld. Andre ting det kan være kjekt å få med seg er avtaler om kjøring til løp eller hvor helgas bankett er.

En fin måte å komme igang med orientering, er å møte opp på vår Bli-kjent-kveld. Der blir det først en orienteringsøkt, og deretter informasjon og kveldsmat inne på Studenterhytta. Kvelden en sponset av vår hovedsponsor Sweco. Mer informasjon om arrangementet og påmelding finnes her.

I etterkant av Bli-kjent-kvelden vil det bli oppfølging av nybegynnere, mer informasjon kommer. Alle våre o-tekniske økter i dagslys har to løyper. Hovedløypa er på A-nivå mens en litt kortere løype på C-nivå passer fint for begynnere. Vi arrangerer felles kjøring til våre treninger, der sjåføren får betalt 40 kr fra hver passasjer.

En god gjeng på MNM 2016 i Dalsbygda

For efarne orienteringsløpere vil Midtnorsk mesterskap på Oppdal helga 24. – 26. august være knallstart på o-karrieren i NTNUI. Ordentlig trønderterreng, felles overnatting og sosialt opplegg mellom løpene gjør at MNM er en flott start på det nye studieåret. Påmelding til overnattinga og opplegget kommer.

Utover høsten arrangerer vi flere løp. Tour de Trondheim er helga 7.-9. september, Hu og hei er helga 5.-6. oktober og Nordisk studentmesterskap helga 4.-6. november.