Kalenderluke #23: Ullers-O sine odds for-hvem-har-vært-snille-i-år?

Durianodds er egentlig ikke så relevant i denne julestria. Det vi alle bryr oss om er jo å gi, være sammen med familien og tenke på de som ikke har det så godt. Sier vi i alle fall. Det viktigste da som nå og til vi glemmer julaften, det er om vi får masse gaver (og STORE). Derfor (obs obs, helt subjektivt) kommer her odds for hvem som får besøk av julenissen. For hvem har husket å være snille og gode mot sin neste? Er oløpere bare et resultat av en individuell idrett og tenker bare på seg selv og sin egen satsing (om det så er mot NM, Hoppvors på Oball eller EC Dahls open). For de som syntes odds er like forvirrende som Marta: Lave odds betyr høyere sannsynlighet for å få gave av nissen aka har vært snill i år.

Ammehjelpen – 3.0999 – Står opp for jentene og krever likestilling når det gjelder treninger. Har kost seg mye i desember (ref. Instagram), men har de andre okjøkkene fått tatt del i denne kosen?

Apollo – 2.3  – Er snille med nye i klubben og tar de imot med åpne armer inn til Apollo. Serverte også mat på odag, stort pluss. Ikke så snillt å bruke julekalenderen på bloggen til å være modeller og vise hvor pene der og gi andre dårlig selvfølelse.

Bananen Bar – 45  – Inkluderte alle og inviterte til eksamensfest, tommel opp. Spredde også mye juleglede me då gi bananer til stressa studenter i desember. Fortsatt bitre for at de ikke greide å invitere oss tilbake på faddermiddag forrige semester. Ikke odag tema heller.

Compass Club – 5 – Katja-kaj og Bente-Bent er fulle av godhet og må ha lært opp de nye compassgutta godt. Men er det godhet å være så spreke og gode? Tror det automatisk gjør at man blir litt egoistisk.

D-16 – 127,777 – Ikke ha tema på odag er ren ondskap, det hjelper dessverre ikke å invitere til vaffelkveld. Også litt usikkerhet i hvordan Peter har blitt formann, er det diktatur der oppe i 6.etasje? Heller ikke spesielt snillt å ikke være hjemme når uskyldige ullersbeboere skal levere ut odaginvitasjoner og går opp alle trappene til ingen nytte.

D-51 – 0,11 – En på Ullers er veldig takknemlig for at de valgte å ta inn Lukas MeierEier forrige semester. Snillt å spre kjærlighet.

Dyrehagen – 4,2 – Selv om Eid kan være litt brei i kjeften i blant, insjer han ganske mye (skøyter, guttetrening osv). Børge har også vært veldig snill i år og med sitt store sinn ønsket han velkommen til masse filmtitting. Felde og Håkon gir snillheten sin mest til hver sin person bare?

Eldorado – 0,7 – Ga Ullers-O høy durianodds og har dermed vært veldig snille i år.

Flaskeposten – 1,4 – Et meget hyggelig kjøkken som inkluderer miniFruseth og ikke blir sure når man i desember leverer tilbake rulleskistaver som man lånte i september.

HemMA – 6,7 – Inviterte okjøkkenet U****s-O på vafler uten å gjennomføre det. Dette kjøkkenet lider fortsatt av vaffelabstinenser. Helt grei odds for det, siden de valgte å bytte tilbake til HemMA (snille mot eldre og grå bebobere) og spredde glede ved å gå Lucia.

Hønseburet – 0,011 – Fulle av godhet og inkluderer en stjärna.

Høydepunktet – 2,222 – Snille og søte jenter. Lite å utsette, lite vi vet. Men de hjelper hverandre å skifte, det er godhet.

KnøttO – 1,34 – Et inkluderende og storhjertet kjøkken som lar Rasmus få være med på alt det sosiale uten å ha fått kontrakt. Serverte også meget gode M&M’s på odag.

MeldEPOsten – 23 – Tidligere beboere som nå har flyttet ut (ikke veldig snillt) greide aldri å invitere oss tilbake på ett eller annet. Litt snille har de vært; ubegrensa tilgang til melk og oboy og alltid et hyggelig ord i oppgangen når vi treffer de.

O-holt – 3,4 – Snille mot Fons, lært han å bli oløper. Ikke alle som gidder å bruke tid på utvekslingsstudenter. En smule slemt å love at alle skal løpe Hu & Hei, men bare sende ut Fons.

Parnasset – 2.7 – Veldig snillt og omtenksomt å være natteravner på odag. Snillt å sikre medaljer til NTNUI. Litt slemt mot stakkars Bjørn at han ikke lenger er DBL i NTNUI.

SKIpendalESS – 0,6 – Snillt å arrangere Hu&Hei og snillt å komme på oktobervors når ullers inviterer.

Stutteriet – 11 – Trekk for sent innlegg til julekalenderen, lite hyggelig for de som bare har det å glede seg til i siste innspurt av eksamensperioden. Snillt å forbarme seg over en langrennsløper. Sprer generelt mye glede.

Tredje Post – 6,666 – Også seint ute til julekalendern, men veldig snillt å arrangere et så bra cocktailparty. Er søte som fadderbarn, men må passe på å huske å invitere sine faddere tilbake på middag.

TurbO -4,1  – Snilt å være løpsleder på TdT, snillt å lage ny hjemmeside, snilt å lage pizza, snillt å arrangere fest. Enig med EldO at det er litt mye rart på instagramstory iblant, ikke så snillt å få folk til å bruke tiden på disse pga nysgjerrighet.

Ullers-O – 3,5 – Slemt å sette odds på andre. Noen må ha vært slemme på kjøkkenet da to av beboerne flytter ut for hhv en og tre måneder. Snillt å arrangere nach to dager på rad under h-helg. Snillt å være så søte og vakre:)

Anna Ulvensøen

En ulv kommer alltid i tospann - en stor og en liten. Jeg er den lille.