Studenterfemmila i morgen

Hu og hei! Nå nærmer det seg start. Her er siste info:

VIKTIG: Arena er flyttet. Pga. restriksjoner mot medbrakt mat og drikke på tomta til Studenterhytta, er arena flyttet til Litj Gråkallen, 200m unna Studenterhytta. Arena ligger rett ved Porten til militærleiren og er tilknyttet en stor parkeringsplass. Se eget kart.

Det blir fortsatt musikk, grill og god stemning, så ta med varmt skiftetøy og et sitteunderlag til etter løpet.

Startnummerutdeling: 09:30 – 09:55

Etteranmelding: Kan gjøres ved start. Etteranmeldte starter sist.

Informasjon om løypa:  Løypa blir kjørt søndag natt/morgen før løpet, så alt ligger til rette for gode spor. Løypa vil også merkes i de mest kritiske kryssene. Det er noen kritiske punkter hvor løypa krysser bilvei. Vi har ingen løypevakter langs løypa, så her er alle nødt til å være ekstra varsomme og ta av seg skia. Dette gjelder veien i Tømmerdalen, Lavollen og ved start/mål.

Én tanke om “Studenterfemmila i morgen

1. Tilbaketråkk: Studenterfemmila 2018 | NTNUI Langrenn