Tour de testweek

Ivrig gjeng før tourens første etappe

Denne uka har vi hatt en uke helt utenom det vanlige. Formen har blitt testet i både løping, staking og skøyting. Og undertegnede må si at NTNUIs utøvere har overraska positivt.

Tirsdag starta vi igang med Dragvoll testløp (3km kvinner og 6 km menn). Her var det to gutter som løp seg inn til 2. og 3. beste tid i Dragvolltestens historie! En historie som strekker seg fra 2005, med mer enn 170 unike løpere. Jentene imponerte nesten like stort.

Torsdag var det klart for Bjørndalen staketest. Her ble det nye bestetider i både dame og herreklassen. Avslutnings etappen med rulleskirenn på Saupstad ble ca. like suksess.

Alt i alt konkluderes det med at gruppa er i så god form, at en bankett etter endt testweek, bare vil ødelegge den gode formen. Derfor er banketten flyttet til neste lørdag og fusjonerer med hu&hei-banketten.

Glade sammenlagtvinnere

I dameklassen var det Amanda Byrkjeland som stakk av med en soleklar seier. Her var det jevne plasseringer og deltagelse i alle etapper som gjorde susen. Samme taktikk kjørte også Ole Hulbak og dette ga uttelling også i herreklassen. Vi gratulerer! Premie kan hentes hos Sos.Kom før hu&hei-bankett 😉

Takk for bra innsats fra alle som har vært med og en spesielt stor takk til våre kjære tidtakere.