PrivatmeglerSprinten

Damepallen

Saupstad skistadion var stedet klubbmesterene i sprint skulle kåres, tiltross for løse forhold ble det stor fart. Elise Langkaas (snart NTNUIer?) stakk av med seieren i dameklassen, men klubbmestertittelen går til Kristin Antonsen.

I herreklassen ble det staket og staket. Førstemann i mål ble Eivind S. Skarpsno, som endelig kan kalle seg NTNUIer.

FINALE – Herrer

1 Eivind S. Skarpsno
2 Espen Aronsveen
3 Espen A. Sørlie
4 Ånung Viken
5 Jørgen Madslien
6 Jakob Meløy

FINALE – Damer

1 Elise Langkaas
2 Kristin Antonsen
3 Silje Wilson
4 Synnøve Bruland
5 Elise R. Hagen
6 Audhild B. Rognstad

Alle prolog- og heatresultater finner du her

7 tanker om “PrivatmeglerSprinten

1. Hva er greia med at Ånung har fått sølv? Sist jeg sjekket var jeg medlem av NTNUI-langrenn..

Forøvrig vil jeg gi en kredit til tidtakerne for en meget bra innsats!

• Klagen tatt til følge. Tabbe fra min side. Trodde det var Team Sentrum Sport Trysil fullt ut. Legger meg flat.

• John K. Dahl går jo for Strindheim i NM, og TUB i el ski classico, det samme med Skippern som går for Skogn. Alle må ha en klubb i sitt hjerte de representerer vet du 🙂 Godt å se at klagen ble tatt til følge.

• Offisielt er du Lyn-løper (les: fis-ski), har du gjort en klubbovergang til NTNUI jeg ikke har fått med meg?

2. Kudos til tidtakerne i går! Dere gjorde en veldig god jobb, spesielt med tanke på at det er rotete å arrangere sprintrenn, og mange som kommer med spørsmål om hvilket heat de skal gå i mens dere er i full sving med å notere tider på de som er på vei i mål (meg selv inkludert).

• Enig med Truls – Veldig bra jobba av tidtakerne! De opptrådte rolige og hadde full kontroll, til tross for at sånne håpløse løpere (som Truls og meg..) stadig kom bort for å spørre om alt fra heat til starttid.