Startliste SL/KM 50 km 23.02.2013

Hallberg i KM 5mila 2012

For info: www.sl2013.no/langrenn

OBS NY! Startliste SL Langdistanse NY

Tippekonk i kommentarfelt!! Sprekker Hallberg? Dietten di siste dagene tyder på det. Får Ole Ivar is i røbben? Været tyder på det. Vil Farestveit dra kjønnsdiskriminerende vitser som speaker? Mulig det, men han liker å opptre ordentlig. Vil Raknesbrekkja gå med blanke ski eller går han gjennom med stavene? Kanskje en kotelett m/akev*tt hjelper på 2.rundeformen. Kven veit?

6 tanker om “Startliste SL/KM 50 km 23.02.2013

1. Ser at Johan Landrø er påmeldt i begge klassene! Satser alt på at han velger første startgruppe slik at jeg får en løypepatrulje. Burde ikke egentlig evt. etterpåmeldte starte først? Ser det er satt av mange plasser sist i consulentstarten.

2. Får holde meg i konsulentklassen dær jeg hører hjemme 😛 Får ta med meg en plog slik at jeg får ryddet løypa til dere andre 🙂

3. Etter noen innspill kommer det til å skje noen små endringer i startlista. Første damestart flyttes fra 11:00 til 10:50 (dvs flyttes ca 20 nummer fram) og de forhåndspåmeldte i consulentklassen starter på nummerene 13 til 20. Her vil de etteranmeldte starte først. Det vil det ikke bli noen endring i rekkefølgen innad i klassene.

På den måten vil sannsynligheten for at første herre passerer runding før siste dame har startet minskes betraktelig. Rennleder Thomas Alne lover ny startliste i løpet av dagen.

4. Hallberg sprekker som en ballong, men han har opparbeidet seg stort nok forsprang at det holder til SL gull.
    Ole Ivar satser på Multigrade og har kanonski. Det holder til KM gull.
    Farestveiten drikker opp akevitten, men drar kun politisk korrekte vitser.
    Raknesbrekkja bruker CT3-trinser og rubb.

5. Jeg tipper dette blir rennet da Hallbergmartin viser at han har blitt voksen mann! Tror ikke at Odd Erik drar kjønnsdiskriminerende vitser, men at en annen Vossing med navn Carsten overtar showet og gjør dette. I dameklassen holder jeg alltid Berit som favoritt, ingen unntak denne gangen heller.Tipper også at damene kan glede seg til å se Ove i barings i Rustadrenna.