Stakefesten 2014

Hu og hei alle sammen!

Snart nærmer kalenderen seg april, for flere betyr det at skisesongen så vidt har nådd slutten. MEN det betyr ikke at moroa er over! Skisesongens store høydepunkt, Stakefesten, går av stabelen torsdag 3. april på studenterhytta. Dette er en helaften for alle mann, både skiløpere, festløver og nysgjerrige folk! Så bli med! Programmet for dagen og kvelden består blant annet av:

– Fiskebeinerrennet (valgfritt). Målgang ved bålvorset. Premie til beste kostyme!
– Bål-vors, grilling av pølser og ØLstafett
– Allsang i badstua
– 3-retters festmiddag på studenterhytta
– Taler, sanger, kåringer, dans og enda mer badstue vil prege timene utover kvelden.

Nytt av året; det vil gå buss OPP TIL stakefesten. Stoppesteder: Store P og Leutenhaven. Muligens flere stopp ved behov. De 45 første på påmeldingslista får plass 😉

Dette blir en kveld du ikke kan gå glipp av! Så meld deg på!

Mer informasjon om tidspunkter, priser, overnatting, meny og diverse kommer! 🙂

Frist for påmelding er 2.april! Spre ordet, ta med en venn!

Så da håper vi å se dere alle på Studenterhytta 3. april!

Vennlig hilsen
Arr.kom i NTNUI-langrenn