Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

MILJØRINGEN INVITERER TIL TEMAMØTE

22.09.2011

Miljøringen inviterer til temamøte den 13. mars hos Klif i Oslo. Tema denne gang er Miljøutfordringer - forurenset grunn og sedimenter.

Klif stiller med hele 4 foredragsholdere, der du får høre siste nytt om forurenset grunn og sedimenter. Det settes ekstra fokus på sedimenteringsveilederen. Foredragene vil handle om alt fra deponering i sjø til overvåkning i sjø, havbruk og til miljøutgifter i gruveindustrien. Miljøringen lover en interessant dag og ikke minst en hyggelig atmosfære.Påmeldingsfrist: 2. mars.

Miljøringen oppfordrer studenter til å melde seg på og stiller med egen studentrabatt! Det vil også være mulig for de aktuelle studentene å søke bergringen om støtte.

For detaljert program og påmeldingsinformasjon, se her.

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign