Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

Norsk Bergindustri Miljøkonferanse 2012

21.07.2012

Den 15. – 17. oktober inviterer Norsk Bergindustri til Miljøkonferanse på Clarion Hotell Oslo Airport. Norsk bergindustri er inne i en tid med nye og spennende muligheter, men også med økt kompleksitet og nye utfordringer. Årets miljøkonferanse fokuserer på såkalt BAT-BAP (hvordan vi kan identifisere og anvende best tilgjengelig teknologi og praksis) innenfor de ulike områdene hvor utfordringene møter oss i det daglige.

Hensikt med konferansen er å få frem ulike erfaringer og kanskje begynne å trekke opp noe som kan bli en form for best praksis i samspillet mellom den offentlige forvaltning og mineralindustrien. Videre i konferansen vil en del sentrale miljømessige problemstillinger bli tatt opp. Noen har vært på agendaen tidligere, mens andre er nye for året.

For mer informasjon om konferansen og påmelding, se her.

Påmeldingsfrist er 1. september. Det vil være mulig for de aktuelle studentene å søke om utgifter i forbindelse med konferansen.

Norsk Bergindustri ønsker alle vel møtt på Clarion Hotell Oslo Airport!

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign