Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

MASTER - PHD KURS PÅ KJEØY I LOFOTEN

10.05.2012

Den 30. mai til 6. juni holdes kurset "Environmental geochemistry of ore deposits and mining activities" på eksotiske Kjeøy i Lofoten. Det er et Master-PHD kurs og er verdt 5 ECTS. Dersom kurset ikke faller samtidig som eksamen og sommerjobben har enda ikke begynt, da er det verdt å melde seg på!

Faget blir gitt av et samarbeid med Universitetet i Miskolc av Dr. Ingar Walder og Dr. Ferenc Madai. Ved å delta på kurset vil du tilegne deg de grunnleggende kunnskaper som kreves for å vurdere potensielle miljøtrusler fra et gitt område med et regulatorisk perspektiv og å forstå de miljømessige aspektene ved en eksisterende eller planlagt drift.

Det er mulig for de aktuelle studentene å søke Bergringen om støtte til utgifter i forbindelse med kurset.

Dersom dette er noe for deg se her.

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign