Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

MILJØRINGEN, KLIF OG NGI INVITERER TIL KURS

23.03.2012

Miljøringen, i samarbeid med Klif og NGI, inviterer til kurs i forskrift om opprydding i forurenset grunn og veiledere for helsebaserte tilstandsklasser.

Kurset holdes hos Klif i Oslo den 25. og 26. april 2012. Kurset vil gi en grundig innføring i kapittel 2 i Forurensningsforskriften og Klifs veileder TA 2553/2009. Kurset består av både forelesninger, caseoppgaver og en åpen post. Kursbevis vil bli utstedt av Miljøringen og utlevert ved kursavslutning.

Det er mange påmeldte allerede, så ikke nøl for lenge med å melde deg på! Påmeldingsfrist: 11. april.

Miljøringen oppfordrer studenter til å melde seg på og stiller med egen studentrabatt. Studentprisen for kurset er kr 600 ,-. Ønsker man å delta ved middagen kommer dette i tillegg. Det er mulig for de aktuelle studentene å søke Bergringen om støtte til utgifter i forbindelse med reisen.

For detaljert program og påmeldingsinformasjon, se her.

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign