Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

HØSTMØTE 2012

19.08.2012

Norsk Bergforening og Norsk Bergindustri arrangerer i år sitt høstmøte i Molde den 6. – 7. september. Slike høstmøter har lange tradisjoner i bransjen – både blant steinfolket, pukkfolket, "de underjordiske" og andre i gruvebransjen.

Bergringen og Norsk Bergforening har bestemt at de dekker deltageravgiften og gir støtte til reise og opphold til inntil 10 studenter som ønsker å være med på årets høstmøte. For å få økonomisk støtte, send en mail til webmaster@bergringen.no. NB! Mailen er bindende. Du må fremdeles melde deg på Høstmøte via Norsk Bergindustri sin hjemmeside også. Førstemann til mølla!

For mer informasjon om kurset og påmelding, gå inn på Norsk Bergindustri sin hjemmeside.

Arrangørene lover et helt unikt program som de håper vil vekke og engasjere medlemmer og andre som har interesse for bransjen.

Nå nærmer det seg Høstmøte 2012 i Molde. Dersom du ikke allerede har meldt deg på, er det lurt å gjøre det snart! Særlig gjelder det hvis du trenger rom på hotellet. For å være garantert rom, må du registrere deg senest tirsdag 21. august.

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign