Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

Fjellsprengningskonferansen 2012

11.10.2012

Den årlige Fjellsprengningskonferansen holdes i år den 22. og 23. november. Dette er en konferanse for anleggs- og bergbransjen og er et must for 5. klasse Tekniske Geofag og Geologi Master Ingeniørgeologi. Deltakelse på denne konferansen er en ypperlig anledning til å skaffe seg kontakter for fast jobb etter endt studie. For info om konferansen og påmelding, se her.

Som i fjor gjentar Yngres nettverk i NFF suksessen og arrangerer Faglig Samling den 21. november, dagen før Fjellsprengningskonferansen. Denne gangen skal det omhandle prosjektet Holmestrand Stasjon. Det vil bli befaring til stasjonen som skal bli 35 meter bred og 250 meter lang. Stasjonen er dimensjonert for høghastighetstog med fart opp til 250 km/t! Med andre ord, dette er et spennende prosjekt med ulike problemstillinger som er meget interessante for 4. og 5. klasse Tekniske Geofag og Geologi Master Ingeniørgeologi. Det er et begrenset antall plasser grunnet befaring i tunnelen. Så vær snar med å melde deg på. Informasjon om fagsamlingen og påmelding finner du her.

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign