Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

BRA OPPMØTE PÅ BERGDAGEN!

23.02.2012

Bergdagen ble også i år en stor suksess. Oppredningshallen i Bergbygget ble jevnlig besøkt av over 110 studenter fra både Tekniske Geofag, Geologi og Petrolem ved NTNU. Vi satte ny rekord i antall utstillere, hvor hele 30 bedrifter og organisasjoner sto på stand. Studentene hadde gode muligheter til å bli bedre kjent med bransjen og finne seg sommerjobber.

Som lovet hadde vi trekning av en iPod nano blant alle besøkende. Åsmund Ryningen, fra 5. klasse Tekniske Geofag, ble den heldige vinner og smilte fornøyd da han mottok sin iPod nano.

Vi håper alle er fornøyde med Bergdagen og vil takke deltakere, utstillere og besøkende for et vel gjennomført arrangement.

Foto: Bergringen
© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign