Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

Bransjekveld med NFF

26.01.2011

Yngres nettverk i Norsk Forening for Fjellsprengningsteknikk(NFF) skal arrangere bransjekveld den 9.februar. De ønsker å invitere studenter fra 2.-5. klasse tekniske geofag og geologi realfag fra NTNU. Bransjekvelden vil finne sted i Bodegaen på Studentersamfundet kl. 17.30.

Program for kvelden:

1. Hanna Rachel Broch (Skanska): "motivasjonsforedrag" for å få studentene til å se de unike mulighetene som finnes i vår bransje.

2. Susanne N. Sand (Rana Gruber): Foredraget som et noe mer teknisk rettet foredrag med fokus på teknisk utfordrende løsninger i gruvebransjen.

3. Torgeir Sandøy (Norconsult): om hvordan det er å være nyutdannet i bransjen.

Etter presentasjonene på ca. 1 time vil det bli servert pizza. Da vil det bli mulighet for mingling med foredragsholderne.

Yngres Nettverk håper å se mange interesserte studenter.

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign