Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

Miljøringens temamøte 7. og 8. juni 2011

19.05.2011

Miljøringen inviterer til temamøte i Fredrikstad 7. og 8. juni, der ti studenter får gratis deltakelse.

Tema denne gangen er Sedimenter: Miljømål, vanndirektiv, miljøgifter og disponering. Det vil dreie seg om hva som er gjort og gjøres lokalt i Østfold på sedimentområdet. Det vil også bli en del om remediering av sedimenter og hvordan sjøbunnen kan kartlegges med ROV. Det vil delta mange bedrifter som er aktuelle for miljøstudenter. Dette er derfor en god mulighet til å knytte kontakt og åpne dører videre i arbeidslivet. For detaljert program og informasjon om påmelding se miljøringens hjemmeside

Temamøte vil foregå på Quality Hotel Fredrikstad. Kvelden den 7. juni tilbyr miljøringen festmiddag på Hvaler Gjestgiveri, som ligger i skjærgården 25 minutters busstur fra Fredrikstad. Gjestgiveriet er kjent for det aller beste av mat og vin og har lovet en overraskende opplevelse. Festmiddagen må man betale for selv. Studenter har gratis deltakeravgift og betaler kun for lunsj! Påmeldingsfristen for temamøte er forlenget til 7.juni. Hotellfristen er 3.juni. Det er altså fortsatt mulighet for å melde seg på!

For de aktuelle studentene er det mulig å søke bergringen om støtte knyttet til reiseutgifter og overnatting.

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign