Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

Nasjonalt seminar om hydrogeologi og miljøgeokjemi

16.12.2011

Den 14. - 15. februar 2012 inviterer NGU og Norsk Hydrologiråd til Nasjonalt seminar om hydrogeologi og geokjemi. Seminaret holdes ved NGU, i Knut S. Heiers Konferansesenter. Påmelding gjøres på NGU sine sider. Påmeldingsfrist er 13. januar.

Hovedfokus vil være sårbarhet og mineralressurser, med foredragsholdere fra blant annet Cowi, NVE, NTNU, Multiconsult og Store Norske. Foreløpig program finner du her. NGU og Norsk Hydrologiråd ser gjerne at mange studenter deltar på seminaret og tilbyr derfor studentrabatter! Mer informasjon om dette finner du ved påmelding og i vedlagt invitasjon..

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign