Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

Miljøgiftkonferansen 2012

16.12.2011

Hva skal til for å stanse utslipp av helse- og miljøskadelige kjemikalier innen 2020? Hva trengs av forskning, virkemidler og organisering?

Dette er hovedtemaet når Klif og Forskningsrådet inviterer til heldagskonferanse om miljøgifter 18. januar 2012. På programmet står blant annet innlegg fra Miljøvernminister Erik Solheim, Direktør for Klif Ellen Hambro, Direktør for Forskningsrådet Arvid Hallen og en rekke fagfolk fra inn- og utland. For informasjon om påmelding og detaljert program, se her.Det er ingen påmeldingsavgift. Påmeldingsfrist er 06. januar.

Det vil også være mulig for de aktuelle studentene å søke bergringen om støtte knyttet til reiseutgiftene dette medfører. Bergringen ønsker at søknaden sendes inn i forkant. Støtten utbetales mot kvitteringer.

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign