Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

Studenter tilbys kurs om opprydding i forurenset grunn

02.09.2011

Miljøringen tilbyr sine medlemmer og andre interesserte kurs i forskrift om opprydding i forurenset grunn. Er du student og kunne tenke deg å delta på dette kurset, får du dekket deltakeravgiften.

Kurset er et samarbeid mellom Miljøringen, Klif og NGI. Det vil være forelesninger, caseoppgaver og en åpen post der man kan ta opp ulike spørsmål. Kurset vil gi en innføring i kapittel 2 i Forurensningsforskriften og Klifs veileder TA 2553 / 2009.

Det er første gang det tilbys kurs i Norge som omhandler forurensningsforskriften og veilderen. Dette er en god mulighet for studenter å tilegne seg kunnskap som man ellers ikke ville fått under studiene. Miljøringen håper at studenter som er interessert melder seg på.

Kurset vil finne sted torsdag 22. og fredag 23. september 2011 hos Klif i Oslo. Som sagt, er du student slipper du å betale deltakeravgift men man må betale kr 300 dagen for lunsj, kursmateriell etc. Påmeldingsfristen er 08.09.2011. For mer informasjon om kurset, se linken nedenfor.

Det vil også være mulig for de aktuelle studentene å søke bergringen om støtte knyttet til reiseutgiftene og oppholdsutgifter dette medfører. Bergringen ønsker at søknaden sendes inn i forkant. Støtten utbetales mot kvitteringer.

Detaljert informasjon om kurset
© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign