Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

Tilbud for miljøstudenter

05.04.2011

Miljøringen er en aktiv formidler av informasjon, slik at det velges miljøriktig og kostnadseffektiv teknologi ved opprenskning av forurenset grunn og sedimenter. Miljøringen skal være et bindeledd mellom medlemmene og offentlige myndigheter, FoU-miljøer og internasjonale nettverk.

Årlig arrangeres det minst to medlemsmøter der aktuelle temaer presenteres og diskuteres. Det vil bli avholdt to temamøter til i løpet av 2011. Et i Fredrikstad 7-8 juni og et i Oslo 8-9 november.

I denne anledningen har miljøringen besluttet å tilby 10 studenter gratis deltakelse pr temamøte, og påmelding vil bli etter først til mølla prinsippet. Dette er en flott mulighet for studenter erfaringsmessig, og ikke minst vil det åpne mange dører videre i arbeidslivet. Det vil også være mulig for de aktuelle studentene å søke bergringen om støtte knyttet til reiseutgiftene dette medfører.

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign