Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

Miljøringen inviterer til temamøte

16.10.2011

Den 02. november inviterer Miljøringen til temamøte hos Klif i Oslo! Tema denne gang er Grunnforurensning - spredning, utlekking og opprydding.

Som vanlig er Klif med på laget for å gi siste nytt om forurenset grunn, blant annet om status for ny spredningsveileder, nye grenseverdier for Sb og TBT og nye tilstandsklasser. De vil også snakke om krav til utlekkingstester og problemstillinger rundt alunskifer.

Miljøringen oppfordrer studenter til å søke og tilbyr derfor egne studentrabatter.

Det vil også være mulig for de aktuelle studentene å søke bergringen om støtte knyttet til reiseutgiftene dette medfører. Bergringen ønsker at søknaden sendes inn i forkant. Støtten utbetales mot kvitteringer.

Påmeldingsfrist er den 26. oktober. For detaljert program og påmeldingsinformasjon, se her.

Miljøringen lover en interessant dag og ikke minst en hyggelig atmosfære!

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign