Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

Det inviteres til Temasamling ved Yngres Nettverk og Fjellsprengningskonferanse ved NFF

16.10.2011

Den 24. - 25. november arrangerer NFF sin årlige Fjellsprengningskonferanse. Denne gang holdes den i Oslo. For informasjon om påmelding og detaljert program, se her. Påmeldingsfrist er 11. november.

Den 23. november arrangere Yngres Nettverk en temasamling. Denne blir hos NGI i oslo, og hovedfokuset blir norsk gruvedrift. Det oppfordres at studenter fra 5. klasse søker om å få delta. Alle som er opptatt av gruvedrift og/eller ønsker å jobbe med det i framtiden, bør være med på samlingen. I tillegg så blir det to foredrag om kartleggingsverktøy for tunnel. Dette er veldig aktuelt både for kommende kontrollingeniører og konsulenter. For informasjon om påmelding til temasamlingen og detaljert program, se her. Påmeldingsfrist er 01. november.

Det vil også være mulig for de aktuelle studentene å søke bergringen om støtte knyttet til reiseutgiftene dette medfører. Bergringen ønsker at søknaden sendes inn i forkant. Støtten utbetales mot kvitteringer.

Håper så mange studenter som mulig tar seg tid til disse to arrangementene. Merk! De har ulik påmeldingsfrist.

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign